A hole on the toilet wall: tek bi şart gerekli seni sevebilmem için

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Haziran 2009 Salı

tek bi şart gerekli seni sevebilmem için

doğruluğunu bilemem ama sadece müslüman oldu dedikodusuyla yaptığı müzik zerre umrunda olmayan bi çok 45+ yaş grubu üyesinin kalbinde taht kurduğunu görse ne yapardı maykıl bilemiyorum.. insanlardaki bu benim dinimdense ondan kralı yok tavrını anlamıyorum, tıpkı müslüman kardeşlerimiz tavrını anlamadığım gibi.. adem'e havva'ya gelince hepimiz kardeşiz, başka zaman hristiyanı, ateisti bizden değil.. onlar pis, onlar kaka.. bak sen. bu sadece müslümanlarla alakalı değil tabii, her türlüsünde var aynı tavır..

3 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

heh mitsubüşü bunu yazan parmaklarını seviyim xD bide ırk için geçerli bu durum sanki senin ırkının her bireyi allame-i cihan diğer ırklarınkinden de bi bok olmaz..

*Ulan ne demek ermeni! olmaz gidemezsin biyere! öyle insanlarla takılmıcaksın!

duyguözbağcı dedi ki...

bencede çok doğru bi noktaya değinmişsin mitsubüşü,
Ama farkında olmasak da bi çoğumuz yapıyoruz bunu, her konuda milliyetçilik tarzı birşey...
O Benim mahallelim, benim hemşerim, benim takımdaşım, benim adaşım, benim kardaşımm beyanatları bile içinde bu duyguyu barındırıyor.. Ben bunun psikolojik bir altyapısı olduğunu düşünüyorum;
ademevladı öyle diyor çünkü aslında amacı kendine pay çıkarmak... HErhangi bir başarı, ün, para, ilgi de payının olduğunu düşünüyor bir yerde...
Bilmem anlatabldım mı karmaşık gibi geldi birden :D

Büşra Mutlu dedi ki...

yepp harikualde anlattın :D "bu başarılı çünkü aynı kanı taşıyoruz eheh benim sayemde işte bende de var aynından.." tam tembel işi :D