A hole on the toilet wall: böyle insanlarla dolsun çevrem

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Haziran 2009 Pazar

böyle insanlarla dolsun çevrem

üçü bi arada xD


bu adamı resmen seviyorum.. ama hangi adam? umut mu, ersin mi, uğur mu?
hepsini ayrı ayrı yerim o ayrı konu da şu an umut sarıkaya'dan bahsediyorum..
evet bu adamı resmen baya bi seviyorum
ve itiraf ediyorum kendisiyle ilintili olarak en büyük isteğim aynı apartmanda oturup aşure günlerinde filan dizleri çıkmış pijamam ve annemin topuklu terlikleriyle kapısına gidip bunu annem gönderdi demek..

ayrıca eğer henüz okumadıysan uykusuz'un son sayısını al ve umut sarıkaya'nın mükemmel ötesi karikatürüne bak.. günlerdir zihnimden çıkmıyo lanet olası.. hangisinden bahsettiğimi söylemicem, eğer aynı mizah anlayışına sahipsek kesinlikle gözünden kaçmasına imkan yok; hayır farklı şeyleri komik buluyosak zaten hangisi olduğunu söylesem de ee ne bu şimdi dersin..
eheh ama çok komik yahu günlerdir gülüyorum xD

1 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

çok şanslısın yav...nası denk geldin?