A hole on the toilet wall: kaldığı yerden

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Haziran 2009 Pazar

kaldığı yerden


en son babanemin cezbedici teklifiyle ortamı terketmiştim hatırlıyosan..
geri geldim anlatmaya..
çok üzüldüm ben yine..
hazırlanırken "dur öğle namazına denk getiriyim de dedemle karşılaşmayalım" şeklindeki hesaplamalarım yüzünden bi miktar vicdan azabı çektim..
dedem yaşlanmış benim..
ama bildiğin yaşlanmış yani..
üzüldüm böyle..
bi de küçükken bizi hiç adam yerine koymazdı ama yaşlandıkça ve tabii ben de büyüdükçe böyle hani bi saygı duymaya başladı, ne biliyim garibime gitti biraz..
tatlı adam aslında..
kahvaltı yaptık filan işte ben sonra dersaneye gidicem diye çıktım evden,
otobüste bu sefer bi aile vardı..
çocuk çok sevimsiz zaten annesiyle babasının da yaşları var biraz..
ailecek tükürükler saça saça sakız çiğniyolar,
ne amcamda ne teyzemde bi çekicilik kırıntısı kalmamış..
bakınca bunlar gençken nasıldı acaba dedim kendi kendime,
amca da böyle değildi teyze de..
belki de güzeldi kadın, adam yakışıklı sayılırdı..
ama şimdi ne biliyim çok kötü yaa..
işte bu sebepten acayip korkuyorum yaşlanmaktan,
korkunç bi şey bence..
ve ajda pekkan'ı da pek çok insanın aksine yadırgayamıyorum,
yaşlı başlı kadınsın ona göre davran diyemiyorum kimseye,
muhtemelen ben de yaşlandığımı kabul edemiycem zaten..
düşüncesi bile çok korkunç.
sonra işte dersane oturmaca soru çözmece filan..
ezgi geldi ozan'ın kız arkadaşı..
fotoğraflarda çıktığından çok daha güzel buldum kendisini biir,
ikincisi zayıf bi insan olması zamanında bale yapmış olması nedeniyle kendisine duyduğum kıskançlığı hafiften perçinlemedi desem yalan olur,
ve üçüncüsü resmen dünyanın en uyumlu çifti olabilirler ozan'la..
ama azıcık durdular gittiler hemencicik..
sonra biz de soru çözdürmeye gittik etkin hoca'ya..
çok üzüldüm ama resmen..
çok yorulmuş vicdan azabı hissettim soruları uzatırken..
sonra elif hocanın odasına gittik elif diye bi kız vardı geçen senenin öğrencilerinden şu an boğaziçi çeviribilimde..
tatlı bi kız..
onunla muhabbet ettik filan keyfim yerine geldi açıkçası,
güven kazandım tekrardan..
sonra da işte geri geldik eve,
şu saate kadar boş boş dolandım evin içinde..
napsam bilemedim..

0 küçük şişe sallanıyor: