A hole on the toilet wall: burnum omzunda

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Haziran 2009 Cumartesi

burnum omzunda


şimdi bu ilişki olaylarında kafamı kurcalayan ya da ne biliyim fazla fazla garipsediğim bi yığın şey var.. bunu otobüste tıngır mıngır yolculuk ederken dikizlemekte olduğum garip çift sayesinde farkettim.. bi soru sordum kendime, arkası kesilmedi.. kurduğum her peki ya.. ile başlayan cümleyle olayın abukluğunu daha bi kavradım, kişisel fonumdaki hallelujahların sesi daha bi arttı, daha bi saçı başı dağıtıp, evet evet diye bağırasım geldi (baş kısmı okumayıp kişisel'den başlayınca okumaya çok kötü oluyo yalnız şimdi farkettim xD)

mesela otobüsteki çiftin dişisi yaşça çocuktan küçüktü, akça pakçaydı, gayet ne biliyim böyle daha çocuk yani.. erkek olanı da gayet bariz büyüktü, benden de büyüktü, kızdan zaten büyüktü.. bi de böyle kızın akça pakçalığına karşılık hiç de akça pakça değildi.. şimdi bu kız bunda ne bulmuş, onu geçtim bu çocuk küçücük kızda ne bulmuş? ne biliyim yani uzaktan gözlemlediğim kadarıyla sevgililik müessesesi karşıdakinin boynuna kafanı gömüp aşkım bebeyim demekten ibaret değil.. bi iletişim, ortak bişiler filan lazım gibi geliyo bana bu mesafeden hep ama tam olarak da bilemiycem tabii..

bi de mesela şunu da anlamıyorum, hep erkekler kızların peşinden koşuyo (gibi görünüyolar), sanki hani bi erkeklerin işine geliyo şu ilişki durumları da kızlar da sanki onlara iyilik olsun diye tamam be diyolarmış gibi.. halbuki yok öle bi şey tamamen aynı miktarda bi ihtiyaç var yani karşılıklı her bi şey.. neden peki bu kız tripleri, ve kızların triplerini çekme durumları?

bi de şey var mesela çıkmaya başlamadan önce gayet bir birbirinden farklı, mesafeli insanlarken, çıkmaya başladıkları saniye sarılmaya, öpüşmeye, bi bütünleşme halinde takılmaya başlıyolar ya bunu da anlamıyorum nası bi olay o yaa.. hiç mi alışma evresi filan olmaz.. hayır karşıdakine karşı öyle yoğun bi istek varsa iyi dayanmışsın sen bu kadar diyesim geliyo.. garip bence..

bi de mesela bi insan önceden çok sevdiği insandan nası nefret eder onu da anlamıyorum.. bu da garip bence, hatta en garibi bu bile olabilir..

0 küçük şişe sallanıyor: