A hole on the toilet wall: ciddi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Haziran 2009 Çarşamba

ciddi

her taraftan farklı bi şey duyuyorum beynim bulandı


resmen sevgi yumarcığı halinde bi gün geçirdim..
dilşut'un doğum günüydü onu kutladık.. sercan da geldiii..
ingilizce dersi vardı onun öncesinde ismail hoca the end yazdı son kez tahtaya..
birileri bi şeyler mi demiş bişiler sanırım veda hutbesi'ni dinleyememe riski altındayız, iki de bir sorup duruyolarmış.. bilmiyorum sene başından beri bunu bekliyodum oysa..
pek keyfim yerinde değil aslında, daha yeni yeni algılayabildim bazı şeylerin ciddiyetini.. kime neye inanıcağımı da bilemedim açıkçası.. bildiğim tek şey var ki o konuşmaların odağı olan insan, memnun değil sağda solda kendisinden basedilmesinden.. söylediğiniz şey ne olursa olsun, destek olmak gibi bi amaca hizmet etmiyo.. amaç o olsa bile, sonucu o yönde olmuyo.. en iyisi sessiz kalmak gibi görünüyo bu noktadan..

0 küçük şişe sallanıyor: