A hole on the toilet wall: fantastik bi mekan bizimki

Sayfalar

oh my çok çılgın!

2 Haziran 2009 Salı

fantastik bi mekan bizimki


nası bi yerde yaşıyorum ben yahu? sorusunu sık sık sormaya başladım kendime mahalle halkım sağolsun..
şimdi sıradan gidiyim..
geçen hafta mı ne gece böyle bağırış çağırış sesleriyle uyandık,
yan binamızdaki evde gecenin 3'ü gibi bi saatte damat kayınpeder birbirine dalmış,
bağrışlar filan bi karşıklık..
dün kardeşceğizim eve gelirken bi evde adamın çıldırdığına şahit olmuş..
kadını filan dövüyodu galiba bilmiyorum deli gibi her şeyi camdan atıyodu bi de demişti..
son 1 saattir de sokakta yine bi hareketlilik herkesin kendini dışarı atması durumu vardı..
annemin camdan yaptığı aşağıda konuşan kadınları dinleme operasyonu sonunda (bu arada 5. katta oturuyoruz, öyle bi kulak anneminki..) öğrendik kiii karşı binada oturan 13 yaşındaki kızceğiz bugün evin önünde oynarken kaybolmuuuş.. şu saat olmuş dönmemiş..
bi de boyuna hırsızlık filan oluyo burda, çok kötü yahu..
neden bi anda coştular anlamadım, hayır zengin bi muhit filan da değiliz ne çalıcaklar, ya da küçücük kızdan ne istiyolar..
belki de evden filan kaçmıştır kim bilir..
hangisi daha iyi bi alternatif bilemedim açıkçası..

0 küçük şişe sallanıyor: