A hole on the toilet wall: en çok dinleyenlerden olmuşum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Haziran 2009 Pazartesi

en çok dinleyenlerden olmuşum


ne zamandır istiyodum sonunda kendimi de birilerinin en çok dinleyenler kısmında gördüm.. gururluyum..
kolay olmadı tabii, düzenli çalışma, çaba, alın teri..

5 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

ne olduğunu da yazaydın bari. hakkı bulut mu, alişan mı (ismail değirmencinin öğrencisi) nerden bilicez?

**bushu** dedi ki...

özellikle yazmadım kim olduğunu ki onu böyle zilyonlarca dnleyicisi olan biri gibi düşünün ama neyse artık sakin efendim hiç de hakkı bulut filan değil hıh xD

**bushu** dedi ki...

ahah yalnız isimlere hiç dikkat etmemiştim tatarefe filan cidden hakkı bulut filan olabilirmiş xD özür dilerim tatarefe xD

dilsad dedi ki...

aa bizim resmimizi koymuşsun. pek duygulandım şimdi.

**bushu** dedi ki...

hee koydum vallahi xd burda da didiyle resmşm var ama hanımdan hiç ah büşüm ne duygulandım pek duygukandım filan duyamadık.. hıh.