A hole on the toilet wall: gün

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Haziran 2009 Salı

gün

resmen yorgunluktan ölmek üzereyim, pestilim çıktı, göz kapaklarımı zor açık tutuyorum, sıcaktan pek bi fena oldum ki şu halim bünyeye gıda aldıktan sonraki halim, yaklaşık 1 saat önce kapıdan girdiğimde görmeliydin halimi..
sabah 7'de kalktım. neden? çünkü 11.30'da dershanede olmam lazım.. oha deme çok ayıp.. duşa giricem ve saçlarımın kuruması saatler alıyo bu sebepten evet bu kadar erken kalkmak zorundaydım.. kalktım hazırlandım ettim, dersaneye gittim.. adeta iki gün önce orda değilmişiz gibi sevgi gösterdiler bize.. bi de yeni öğrencilere bakın bunlar da sizin gibiydi şimdi sınava girdiler üniversiteye gidicekler dediler.. güzel hismiş gösterilen olmak..
ordan çıktık okula gittik.. aslında çarşamba gidilcekti ama bugün hariç hiç bi günüm boş olmadığından biz bugün gittik didikle.. necmettin hoca'yı gördük.. özlemişim.. dilay'ı da getirmiş.. allahım resmen kız büyüdükçe daha tatlı daha yenilesi bi hal alıyo, konuştu bile bizimle.. seviyorum küçük çocuk kısmısını..
baya bi süre necmettin hocaylaydık zaten..
saat 5 gibi okuldan çıktık, didilere depeche mode biletini almaya, taksim'e gidip biletix'de değiştirtcez.. gittik , aldık, on saat otobüs bekledik, geldi, iki dakkalık taksim yolu bitmek bilmedi.. biletix'e gittik, biz bunları iade edicez, parayı elden veremiyoruz hesap numarası falan filan lazım, yani boşuna geldik, hadi bin geri dön (bu arada didi'yle taksim'de en kısa süre duran insanlar olma konusunda oldukça iddalıyız), millet caddesinde in, başka otobüse bin, eve kadar ayakta gel..
ölüyodum resmen.
bi de leyla abla bugün film izleme bilgisayarı bana bırak bu akşamlık yarın gidicem ben tadında takılıyo küfretmemek için kendimi zor tutuyorum..

0 küçük şişe sallanıyor: