A hole on the toilet wall: me vs. deodorant

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Haziran 2009 Salı

me vs. deodorant

her ne kadar pek çok insan kendisini yaz aylarında can yoldaşı, masum bi kozmetik ürünü zannetse de aslında pek azı bilir ki o küçük şişe işkence aletinin allahıdır..
lütfen, deodorant almaya gittiğimizde içinde alkol var mı diye bakmayı unutmayalım,
ondan sonra sabahın kör vakti yanıcak, çok yanıcak korkusuyla sıkamayıp, oturup blog yazmayalım..
milletin işi gücü var yahu..
al işte bi sürü zamanını çaldım niye?
içinde alkol varmış, yakıcakmış..
çok kızdım kendime..
şimdi gidip o deodorantı sıkıp kendi kendi cezalandırıcam..(kendi kendine yapmak istemediğin şeyleri yaptırma yöntemleri no.342)

2 küçük şişe sallanıyor:

StummScream dedi ki...

Kılları yok ettikten sonra bir yanma oluşuyor onun haricinde pek olmuyor yanlış mı???

mitsubüşü dedi ki...

eheh çok doğru kavramışsın olayı da kızlarda daimi bi poaklık söz konusu olduğu için onun harici diye bişey yok.. hemen hemen her zaman yakıyo..