A hole on the toilet wall: iğrençleştim bi an

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Haziran 2009 Cuma

iğrençleştim bi an


rüyalar gerçek olsa iğrenç bi insan olmuş olurdum.
efendim şimdi dün bi rüya gördüm aynen aktarıyorum..
şimdi bi sınıftayız ki burası lise 3'deki sınıfımız bizim sınıftan birileri var hatırlamıyorum kim tam olarak dersaneden birileri var gene kim tam ayırdına varamadım ve ivanna -didi'nin slovakya'daki partneri- var.. bi de ingilizce hocası var içerde ama necmettin hoca değil böyle o euroision'ı kazanan çocukla yarım elma diye bi dizi vardı ya orda janset bi adamla evleniyodu işte o adam karışımı gibi bişey..
ders anlatıyo sorular soruyo bi şeyler ama gerçekten kolay yani,
ben de terbiyesiz gibi bildiğin kıçımı dönüp yatıyorum..
ama ciddi ciddi uzanmışım böyle üstümde dizleri çıkmış mor pijamam var..
sonra bu adam beni kaldırıyo gel bakalım sana soru çözdürcem diye..
kalkıp gidiyorum böyle artiz gibi, düşünüyo düşünüyo zor soruyum da mal gibi kalsın diye..
sonra bi soru soruyo, relative clause sorusu, çözüyorum üstüne takındığım tavır da aynen şu şekilde ifade edilebilir; ttthhh sorduğu soruya bak bu mu yani.. uyurken bile çözerim.. harikayım ben zateb getir istersen hazır bağlanmış cümleleri birbirine bağlıyım..
ama hal ve hareketleri görmen lazım, kendimden soğudum yani..
şu şeker gibi insanın içinde nası bi canavar yatıyo hiç farkında değilsiniz..
alter egomla yüzleştim resmen,
hiç hoş şeyler değil bunlar xD

0 küçük şişe sallanıyor: