A hole on the toilet wall: tırsıyorum zaman zaman

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Haziran 2009 Cuma

tırsıyorum zaman zaman

hani şu reklamlar var ya "kız var bu sitede hepsi de yollu.. sen de istiyosan gel bence" temalı..
işte öyle tahmin ediyorum ki oralardaki fotoğrafların hepsi arak..
yani zannetmiyorum ki oralarda kızlar olsun, oraya fotoğraflar koysun..
işte bu noktada bi anda "mesela bi gün kendimi görsem ne korkunç olur" şeklinde bi düşüncelerle doluyo zihnim..
bi kaç saniye sonra toparlanıyorum ama tabii diyorum mal mısın naapsınlar seni..
gerçi şimdiye kadar şahsıma ilgi duymuş az sayıda erkek insanın (böyle diyince sanki daha çok kızlar ilgi duyuyo bana gibi bi anlam çıkıyo ama yok öle bi şey xD duyuyolarsa da daha söyleyen olmadı bilmiyorum) %78 gibi bi kısmının tanrınınvarlığınısorgulamayasebebiyetverenler familyasından olduğunu göz önünde bulundurunca da belli de olmaz haa diyorum..
böyle işte başka bi yere gitmiycek yazı, bitti burda, bil istedim bunu.

2 küçük şişe sallanıyor:

StummScream dedi ki...

o sitelerdekilerin hepsi bot yada siteye insan çekme amaçlı ücretle çalışan erkekler oluyor genelde =D
Dediğini ben kendi açımdanda düşündüm inan erkekler içinde pek iç açıcı bir konu olduğunu düşünmüyorum, pis sapık resimin bu sitelerde ne arıyor gibi bir tepki gelebilir herhangi birinden =D
Yada sokak ortasında biri suratına bu adam o sitedeki sapık şeklinde baktığını düşünsene =D

**bushu** dedi ki...

eheh yalnız pis sapık diyenin o adamı site içinde görmesi için kendisinin de siteye girmesi gerekmiyo mu xD eğer giriyosa zaten pis sapık demez vay yoldaş naber filan der ne biliyim böyle şeyler bence xD