A hole on the toilet wall: bilinç akışını yad edelim o zaman

Sayfalar

oh my çok çılgın!

16 Temmuz 2009 Perşembe

bilinç akışını yad edelim o zaman


*sabahın köründe bebek yolları tutmak için uyandım, giyindim filan evde mal mal gezinirken gökçe didi'den mesaj gelmiş, yarın gidelim diyo yağmur yağıyomuş dedii... bundan daha mutlu olamazdım heralde.. yattım yaklaşık 4 saat uyudum bunun üstüne..

*gecenin böyle en karanlık zamanlarında samara temalı rüya gördüm.. nerden aklıma geldi bilmiyorum ama resmen rüyamda ben böyle salondaydım yine (salonda uyuyorum günlerdir) televizyon kapalıydı.. sonra televizyonda yansımama bakarken arkamdan samara geçiyo acayip hızlı bi şekilde.. karşımda da bi tip var arkası bana dönük, o da yüzünü bi dönüyo samara filan.. üstüme üstüme geliyolar.. acayip tırstım.. hatta yalan söylüyorum tırsmadım ölüyodum resmen..

*uyanıp tekrar yattıktan sonraysa tamamen kendi zihnimin ürünü bi ingilizce hocasını pataklamak üzereydim de babam hadi kahvaltıya dedi de kurtardı kadıncağızı.. şimdi biz böyle okuldayız, sınav mınav her bi haltlar geçip gitmiş.. sınıfa ali hocayla bi kadın giriyo, ingilizce konuşuyo sürekli ama bi muhabbet filan.. tam benim yanıma gelicekken "bi dakka" mı ne diyo böyle çaktırmadan ali hocaya.. ben de görüp aha bizi yiyo bu resmen türk filan diyorum.. bana kızıyo bi tripler filan.. sonra üniversite nooldu filan diyo, ama beni böyle çok küçümsüyo kıl olmuş yaa, bakmıyo yüzüme filan.. söylüyoruz hepimiz.. sonra bizi böyle ezmeye kalkıyo, tam net hatırlamıyorum ama salak salak şeyler böyle.. tam ne diyon seeeen demek suretiyle saçlarını elime doluyodum ki babam kaldırdı, hayırlısı artık..

*bi de dedem "insanoğlu her türlü kitap okumalı.. doğasında var insanın.. nası sadece kış, sadece yazla olmuyosa, dört mevsimi yaşamamız gerekiyosa her türlü kitap okumalıyız" dediğinde ki dedesini tanıyan bi torun olarak söylüyorum bu cümle grubunun asıl anlamı dini kitap da oku.. öğren accık oluyo çok içimden gelmesine rağmen kendi mantığıyla bu olayın sadece orta kuşakta geçerli olduğunu, şayet kutuplara ve ekvatora gidildikçe mevsimlerin ortadan kalktığını belirtmedim.. yaşlıya saygı olayları işte, terbiyeli çocuğum biliyosun..

*bi de edebiyatta bilinç akışı diye bi kavram vardı, o geliverdi birden aklıma..

1 küçük şişe sallanıyor:

Seren dedi ki...

büş bi' süre daha blog yazmazsan eğer seni öldürücem =)