A hole on the toilet wall: çok mu şey istiyorum?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Temmuz 2009 Cuma

çok mu şey istiyorum?

dizi izleyesim var, dilşut diziport demişti, oraya bakıyım bari..
o yeah lost 5. sezona başlayabilirim resmen.. aha açmadı.. video yok, çok cici..
ne izliyim madem..? nip/tuck heheyt 5. sezon, sonunda rabbime.. lanet açmadı yine..
mad men, evet ona başlıyım bari.. aha bunu da açmadı..
o zamaaaan.. ozan lie to me çok güzel diyodu onu izliyim.. aferiiiin bunu da açma..
ne izlesem ne izlesem..
alias? çok eski..
angel? zamanında izledim..
buffy? ahah thhh tabii ki hayır.
battlestar galactica? şu saatte olmaz başında sızar kalırım..
californication ne bee *sinir katsayısının giderek artması*
ahan da carnivale.. ama onun da zamanı değil şimdi..
chuck? zaten cnbce veriyo ne izlicem netten
friends? nope
aa buldum entourage izliyim hadi.. kahretsin listede yok
grey's anatomy? tabii ki hayır..
ghost whisperer? gece gece tek başıma, hayatta yemez..
gossip girl? no bebeyim buna kotamı harcayamam..
heroes? cnbce son sezonun tekrarını verir nasılsa..

böle böle gidiyo bu.. sonuç olarak izliycek bişey bulamadım, şu yazının konusu bu..
diziport yetkililerine de selamımı iletiyorum..
bütün sene dizi izlicem diye bekledim ben, istediğim hiiiiç bişeyi açmıyosun,
açtıklarını da ben istemiyorum aaa..
sinir oldum resmen..

0 küçük şişe sallanıyor: