A hole on the toilet wall: geride kalanlar

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Temmuz 2009 Cuma

geride kalanlar

her türlü garip insan davranışı içinde en çok anlam veremediğim şey ben öldükten sonra ardımdan ağlamayın, üzülmeyin, hayatınıza devam edin tripleri.. ben daha çok ben öldükten sonra sevdiklerim perişan olsun, yataklara düşsün, insanlar günlerce kendine gelemesin, kendilerini işlerine yeterince veremedikleri için çöken ülke ekonomisine rağmen yoğun talepten ötürü kağıt mendil sektörü o ana kadar hiç büyümediği kadar büyüsün istiyorum.. çok şey mi istiyorum ha? bence o kadar da çok değil.. ölmüşüm en nihayetinde, ötesi var mı ölmüşüm be.. boru değil, tabii ki ardımda kalanlar sürünücek, hayatından çıkıp gitmişim adamın, bi daha göremicek beni, ne biliyim herşey geçmişte kalmış, e bi de sevilesi biriyim sen de biliyosun, ağlasın tabii.. istiyorum bunu, hatta sevgilim, kocam filan olmuş olursa öldüğüm zamanda kendisi şahsıma şarkı, kitap vs. yazıp ya da ne biliyim benim için böyle film filan çekip sonra intihar ederse ikimizin de adını tarihe kazımış olur, bi kaç nesil boyunca yeni ergenler büyük aşkımıza özenir falan filan.. hoş olur bence, istiyorum bunları hep..



susar mısın, çok talepkar olduğum filan yok, nerden çıkarıyosun bunları?

3 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

deli mi ne.

StummScream dedi ki...

Son şakasını yaptı.

sltn dedi ki...

Ölürsem kabrime gelme istemem durumu var bi de.. Niye gelmesin ki; gelsin, ağlasın, çok çektirdim desin, kahrolsun falan..