A hole on the toilet wall: gökçe

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Temmuz 2009 Cuma

gökçe

evet ben o sürekli adı a hole on the toilet wall blogunda geçen gökçeyim. telefonu zırıl zırıl çalan hiç susmayan gökçe.allahım 35 40 defa aranır mı bi insan evladı hani yeter ya .
40 yılın bası blog falan yazalım dedik içimdeki ateşi püskürüyorum.
sıcak zaten ,doruğu da seviyorum.evet doruk.
hayallerimin kumral pirensi.
dün gece rüyamda gördüm zaten
ıraktaydık ve buz vardı ağzında. öpüşüyoduk.
ay ne kadar güzeldi. işala yenileri ve gerçekleri olur.
ben blog falan yazamam beceremem yani.
okuma bunu.hadi kayboldum





mitsubüşüden gelen edit: evet o benim kuzenim..

1 küçük şişe sallanıyor:

Unknown dedi ki...

pek bi kendine güveni varmış, daha başından yapamam demiş... cık cık cık.. :Pp (telefonunu sessize alıp kaybetmeni öneriyorum :D)