A hole on the toilet wall: erkek kısmısı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Temmuz 2009 Cuma

erkek kısmısı

erkek milletini aşık etmenin şifresini çözdüm.. bi takım kız kısmıları da bunu onayladı..
böyle azıcık yakınlaşınca, ya da böyle öpersen filan daha sağlam oluyo,
sonra geri çekilip telefonlarına filan çıkmıycaksın..
yaklaşık 16 saat sonra gel diyince gelen git diyince giden bi adet erkek kişisi oluyo..
tabii bu herkese olmaz, özelikle yirmilerinin başlarında olanlara oluyo ama var böyle bi şey..


inceleyip, araştırıp gelip anlatıcam yine burda..

7 küçük şişe sallanıyor:

can dedi ki...

olurmu hıc oyle ya..:D yanlıs tespıt..:D aynısını bız sızler ıcın yapıyoruz..:D

Unknown dedi ki...

evet evet... aynen öyle... bu olayı 3 kere aynı erkeğe yap, hayatından çıksın...
yok öyle bişey... o aşk değil... çıkarsın işte, takılırsın fln...
aşk o kadar çabuk bulunsaa :P
ey gidi... :Pp

Adsız dedi ki...

tecrübelerinle sabitleyince bizimle de paylaş büş. Eğer doğruysa erkek milletinin gen şifresini çözmüş olabilirsin zira bir kısmısı uçkurundan başka bişey düşünmüyo xD

Büşra Mutlu dedi ki...

ben gördüklerime dayanarak söylüyorum arkadaş.. o kadar genellemedim zaten bazısı diyorum.. belki de şahsi salaklıklarından kaynaklanıyodur ama var böyleleri de.. ve evet kız kısmısı da yer bunları, hatta daha kötü olur diye tahmin ediyorum ağlamalar zırlamalar filan.. aşk mı diil mi bilemicem o konular beni aşar, bunlar hep kendi ifadeleri :D

hayır sultan tecrübelerimle sabitlemeyi düşünmüyorum bunu.. hayır tarzım diil biliyosun :D

Ersin dedi ki...

20 lerin başında olmam nedeniyle hafif bir özeleştiri yaptım. Ne yazık ki yanılmışsn.. Bir erkek her daim kendi egosunu şişirecek kız bulur. O yüzden başkasının egosunu şişirecek hareketlerde de bulunmaz..
İstisnalar vardır, hep de olacaktır. Saygı duyarız.

Büşra Mutlu dedi ki...

kendinizden bahsediliyomuş gibi algılıyosunuz, o sebepten azıcık da olsa hak vermedi bana kimse.. ama var böyle bi şey cidden bak.. gördüm çünkü, her 20'lerinin başındaki insan yapıcak demiyorum tabii ama şu da bi gerçek ki şunları yiyen kekolar da oldukça fazla..

Büşra Mutlu dedi ki...

gelecekten gelen:

oha nası bi özgüven. muhtemelen spesifik bi olaydan yola çıkıp genellemişim ama olmamış o.

bu arada kendime not: yakında 20 yaş ve petek'le alakalı büyük laflar ediceksin. etme.