A hole on the toilet wall: nefret hali

Sayfalar

oh my çok çılgın!

31 Temmuz 2009 Cuma

nefret hali

işin içinde nefret gibi güzide duygumuz olur da emo kardeş eksik olur mu hiç..


StummScream sağolsun mimlemiş, nefretlerimizi söylicekmişiz..

*her türlü ayrımcılıktan nefret ediyorum.. pozitif ayrımcılıktan daha çok nefret ediyorum.. böyle bi mallık olamaz yaa,"evet sen farklısın, bizim gibi değilsin, eziksin ama inan o kadar şahane insanlarız ki bunlar yokmuş gibi davranıyoruz, hatta ve hatta kendi haklarımızdan feragat ediyoruz senin için"

*soğuk havadan nefret ediyorum, sıcak havadan daha çok nefret ediyorum

*insanlar ne der, nası düşünür diye düşünmek zorunda bırakılmaktan nefret ediyorum..bazı insanların insan olamamışlıkları yüzünden sabahları dolabın karşısında bunu giysem mi giymesem mi diye düşünmekten daha çok nefret ediyorum..

*sırf kan bağımız var diye üstümde söz hakkı olduğunu sanan insanlardan nefret ediyorum..

*kız kısmısı yapar mı şeklinde salak salak cümle kalıplarıyla karşıma gelen yaşlı kısmısından nefret ediyorum, arada ebeveynlerim olmasa döverim bile kendilerini de saygılı olcakmışız falanmış filanmış..

*ramazan ruhundan ve ramazan bayramından nefret ediyorum.. herkesin sanki o ay çok yüce duygular içindeymiş triplerine girmesinden, bülent ersoy'un da o süre içinde en az bi kere başı kapalı sahneye çıktığı gerçeğinden nefret ediyorum.. hayır ben nerdeyse tamamında tutuyorum, hiç bi duygu neyin gelmiyo, anlayamadım bunca zaman..

*din konuşmaktan nefret ediyorum.. (ama bak dindarın yanında dinsizi, dinsizin yanında nurtopacını oynamaya bayılıyorum o ayrı)

*sabahları annemden gelen yatağı toplamam şeklindeki talepten nefret ediyorum.. sen kızsın öğrenmen lazım bunları dan daha çok nefret ediyorum.. öğrenmiyorum ulaaaan!

*bi de ilerde seni kimse almıycak cümlesinden o kadar çok nefret ediyorum ki.. mal mıyım ben, kim alıyomuş beni, lafa bak.. şunu diyen insana sol kroşeyi patlatıp, ağır çekimde dalgalanan dudaklarının arasından fışkıran kan ve tükürük karşımını izleyesim geliyo..

*kendisinden başka hiç kimsenin hiç bi şey bilmediğini sanan insanlardan nefret ediyorum..

*e-book okumaktan nefret ediyorum..

*zorla çorap giydirmeye çalışılmasından nefret ediyorum..

*zaman zaman dönüştüğüm sevimsiz, soğuk, suratsız insandan nefret ediyorum

*bi şey izlerken birilerinin benimle iletişmeye çalışmasından nefret ediyorum..

*aşık olmayı geçtim, kimseden hoşlanmayı bile becerememden nefret ediyorum..





o zaman sercan ve bünyamin beyleri mimledim..

2 küçük şişe sallanıyor:

BnYmN dedi ki...

Bilg. ve int. bulduğum anda nefretlerimi pönkürcem büüş. :D
mimlenme tabirini şimdi öğrendim bu arada :i

Büşra Mutlu dedi ki...

iyi bakalım beni neden mimlemiyo kimse temalı duygu karmaşasını yaşamamış bi blogger oldun demek ki sende :D