A hole on the toilet wall: çoban

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Ağustos 2009 Cumartesi

çoban

edward scissorhands'le amelie'nin aynı ifadeye sahip olduğunu biliyo muydun? evet, aynı resmen.. ver amelie'nin eline makasları, yüzünü de ban pudraya, winona ryder bağyan gelip ona da kocaman gözlerini aynı duygu yoğunluğuyla dikmezse ben de adam değilim.. (evet az önce edward scissorhands'i izledim çok mu belli oluyo aceba.. :))

o değil de bugün o plajlı yere gittik akşam, aile etkinliği modları tabii ki de, resmen küçücükmüş olum, girişi de 3 milyon, öldürseler gitmem öyle diyim.. o diil de eve dönünce bi kötü haller geldi bana, üzüldüm neden bilmiyorum..

bi de hattım hala kapalı, çünkü evet haaaala ödenmedi o fatura, üstelik boyuna sabit ücret biniyo üstüne hadi hayırlısı.. dayımlardayken net durumları var tabii ama çifteler geçtiğimizde resmen ulaşılması imkansız insan olmuş olucam..

çişim var, bi miktar karnım acıktı, midem yanıyo ve az biraz da uyku ihtiyacı baş gösterdi.. içinde bulunduğum durum tam olarak bu evet..

ve aslında hiç de yeni olmayan bi konuda hiç de ilginç gelmiycek hislerimi hiç de ilginç olmayan cümleler kurarak anlatma isteği baş gösterdi bünyede, ama şair dolu blog aleminde hisli bi büşüye gerek olmadığını düşündüğümden tutuyorum kendimi..

0 küçük şişe sallanıyor: