A hole on the toilet wall: Sam Way

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Temmuz 2009 Çarşamba

Sam Way

işte hep böyle fotoğraflar beni kahreden, sinir ve kıskançlık katsayılarıma tavan yaptıran..
şu kızla aramızdaki farklılıklara bakıyorum da, vay anasını..
hayat adil değil bebeyim..


asıl konuya gelmek gerekirse, her zamanki gibi çalıştım çabaladım, internet ortamında gördüğüm güzellikleri değerlendirdim, araştırdım ve yepisyeni bi modelle döndüm: Sam Way
kendisi pull&bear'in yeni sezon katalogunda yer almaktaymış..


gönül isterdi ki şu resmin daha büyüğünü koyabileyim, aldığım dualar kat be kat artsın ama bulamadım naparsın..

1 küçük şişe sallanıyor:

duyguözbağcı dedi ki...

Ne desek boş, bizde cansever'e falan bakıp moral bulmalıyız...(Kendimi çok şerefsiz hissettim bi an, hayatın adaletsizliğine iştirak etmekteyim...) :/