A hole on the toilet wall: yalancının mimi yatsıya kadar

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Temmuz 2009 Cuma

yalancının mimi yatsıya kadar

sltn tarafından mimlenmişim.. eskiye ve yeniye dair özlemlermiş konusu da..

  • hayatımın 8 yılını geçirdiğim yeri, esenkent'i gerçekten çok özlüyorum.. istanbul'da yaşayıp ama aslında istanbul'da yaşamamak gibiydi orda yaşamak.. gerçi şimdi artık insan doldu, eskisi gibi değil ama olsun.. memleket bi yerde :D
  • anaokulundayken cumartesi akşamları dokuz buçukta çıkan ruhsar başlamadan önce yaşadığım coşkuyu özlüyorum.. acayip bi heyecandı o..
  • bi de kepmek derdik o salak plastik tasolarla oynarken.. ben seni keptim filan.. böyle başka hiç bi dönemde anlamlandırılamıycak kavramlar kullanmayı özledim..
  • küçükken sahip olduğum gece 2-3'e kadar dışarda durma hakkını özlüyorum..
  • yıllaaaar nce aşık olmuştum bi kere, nası bi hi tam hatırlamasam da, özlüyorum..
  • ilk converselerimi de özlüyorum
  • aldığım şeylerin fiyatını umursamadan, tamamen babama sevimlilik yapma konusundaki yeteneğime güvenerek alışveriş yapmayı özlüyorum.. para özlemi içerisindeyim çok fena evet..
  • aqua dolphin'in saçma sapan insanlarla dolmadan önceki halini özlüyorum.. 4-5 yıl önce bu kadar saçma bi yer değildi..
  • nedense eski arkadaşlarımı hiç özlemiyorum
  • kitap okumayı özlüyorum şu sıralar.. bi sürü zamanım var evet farkındayım ama olmuyo işte bi şekilde..


yeter daha gelmedi aklıma.. mimlemiycem kimseyi, mimlemek istediğim herkesi kapmışlar..

0 küçük şişe sallanıyor: