A hole on the toilet wall: merak ediyorum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Eylül 2009 Çarşamba

merak ediyorum

pek öyle başka insanlar nabıyo, ne ediyo merak etmem normalde aslında..
bana ne yani de şu yukarıda gördüğün meşhur kız var ya, onu cidden merak ediyorum..
şimdi suratı görünmediği için kim olduğunu biz asla bilemiycez ama o kendini biliyo
ve nerde ahlak-türban-bilmem ne konusu açılsa tangasıyla birlikte referans olarak gösteriliyo..
kötü kötü şeyler diyolar onunla ilgili..
ne hissediyo, ne düşünüyo acaba?
evet bunu gerçekten çok merak ediyorum..

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

İnsanların Kişisel tercihleri vardır türbanlı yada türbansız g-string de giyen türbanlı olabilir yardıganacak her hangi bir şey göremedim ben ama türbanı tabulaştıranlar yada karşıt görüşlülerin eleştiri oklarından bu şahış yargılanacak fakat onun bu zaafiyetini görüntüleyen kimliği ben daha çok merak ediyorum esas bu fotografı çeken kendini biliyor ve saklanıyor

Adsız dedi ki...

bence bu kadını veya türbanlıları bu resim yüzünden yargılayamayız.bütün bunlar bir türbana karsı oyun oresmdeki acık bir kadın olsaydı bu kadar büyütülürmüydü.sonucta türbanlı türbansız kadın kadındır güzel vede bakımlı olmayı ister resimdeki degil o resimi cekip yayınlayan utansın