A hole on the toilet wall: iftar görünümlü geç doğum günü kutlaması

Sayfalar

oh my çok çılgın!

8 Eylül 2009 Salı

iftar görünümlü geç doğum günü kutlaması

merhaba ey güzel insan geldim sonunda evime, giyindim ettim anca..
bugün gecikmeli olaraktan yeşim hocanın doğum gününü kutladık..
kendi içimizde bi toplaşma oldu aynı zamanda..
ebru hoca ve bilge hoca (ki bilge aslında soyadı bildiğim kadarıyla) ve ebru hocanın eski öğrencisi akın ekstralarımızdı..
güzel oldu cici oldu bele..
iskender yedik işte..
sonra da çay içtik..
bele bele şeyler..
eğlendim açıkçası, vallahi de eğlendim
bi de yeş,m hoca hepimize ayrı ayrı mektuplar yazmış,
onu da okudum sevindim..
böle şeyler, buluştuk yani anlayacağın..
sana anlatıcak pek bişi yok yani.
kusuruma bakma.

2 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

yenir ki bunların hepsi.

mitsubüşü dedi ki...

demi :D o değil de resimleri atsan ya feyse :D