A hole on the toilet wall: zamanı gelmişti

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Eylül 2009 Pazartesi

zamanı gelmişti


öyle zamanlar geliyo ki geçmişimizi unutuyoruz,
anılar filan yalan oluyo..
hayatımıza devam ederken arkamızda bıraktıklarımızı düşünmüyoruz.
işte bugün hepimizin küçüklüğünde en az bi kere maruz kalıp kendini yakmasına,
üstüne bilmeden yanan yeri ıslatıp mal gibi kaşınmasına sebep olan eski dostumuza
sısırgan otuna sevgilerimizi sunmanın zamanı geldi.
seni unutmadık ısırgan otu..



edit: o değilde resmen sısırgan otu yazmışım bi allahın kulu da düzeltmemiş.. yokmuş gibi davranıyosunuz ama site takip şeyleri var geliyosunuz biliyorum..

3 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

zamanı gelmişti #2 için istek:

hani böyle çiçek gibi ama üflüyosun da dağılıyo ya ondan.

adı bilinmeyen, üfleyince dağılan zamazingo, seni de ben unutmadım..

nam-ı diğer dedi ki...

evet bunu yaptım.

google'a sordum "üfleyince dağılan çiçek" diye ve çıkan linkler yalnız olmadığımı gösterdi.

"paraşüt çiçeği"ymiş efenim kendisi.

mitsubüşü dedi ki...

o değil de bi de şey var böyle beyaz tüy gibi uzun uzun çıkıntıları var sapd solda süzülüp duruyo o gelişememiş bi hayvan türü mü yoksa polen filan mı 18,5 yıllık hayatımın çözülemeyen sırlarından biri.. daha kendinden emin bi şekilde cevaplayan çıkmadı sorumu.. güvenemiyorum haliyle.