A hole on the toilet wall: mısır gevreğimi fibonacci sayılarına göre dizilmiş severim*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Ekim 2009 Çarşamba

mısır gevreğimi fibonacci sayılarına göre dizilmiş severim*

aslında nesquik mısır gevreğinin tek güzel yanı süte verdiği o çok hafif tat.
bunun için sütün içinde biraz beklemeleri lazım, ama çok da beklememeliler yoksa dışları iyice yumuşuyo ve sümük yer gibi oluyosun ve bence bu çok iğrenç.
renklerini süte verdiklerinde topçuklardan kurtulman lazım.
kendilerini kaşıkla ayırıp çöpe atmak bi yöntem tabii ama sen, ben, o gibi birtakım züğürt kişilerin bu tip artizliklere girmesine gerek yok.
gıda işte, yiyicen.
geriye o muhteşem hafif pembemsi süt kalıyo ki renkli gıdalara duyduğum sempatiyi tekrar tekrar belirtmeme gerek yok sanırım, ay lav pembemsi süt, ay lav turuncu pilav ve ay lav salataya konan mor şey.
(renkli gıdalara meylimin sebebinin küçükken annemin yemiyosunuz diyip sebzeli, dolayısıyla renkli makarnaları almamış olması bence. kızının 18 yaşına gelip, sabahın kör vakti gerizekalı gibin renkli gıdalarla ilgili bişiler yazıcağını bilseydi alırdı eminim.. belki de geceleri ağlıyo "bi canavar yarattım" diyerek, bilemiyoruz tabii bunu biz, bilemeyiz.)
öyle işte nesquik yiyorum ben.
gerçi her ne kadar iki porsiyon beyaz peynir, üç porsiyon haşlanmış yumurta değerinde olsa da onlar kadar tok tutmuyo ya neyse.


*lateralus dinliyorum evet.

2 küçük şişe sallanıyor:

GabrieLLe dedi ki...

evet o mor şeylerin adını asla öğrenmeyelim büş!

mitsubüşü dedi ki...

ya sanırım kendisi kırmızı lahana ama bu konuda bi takım şüphelerim var ondan mor şey diyorum. google amcama da sormuyorum tabii, halbuki sorsam söyler di mi.