A hole on the toilet wall: belki bi ihtimal

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Kasım 2009 Cuma

belki bi ihtimal

düşündüm de buraya yolladığım yazılardan bi tanesi blocuğumun kontrolünü ele geçirse ve dese ki yok öle ahole mahole bundan sonra ana sayfa benim! çok çabalasam, yapma desem, etme desem, beni böyle koma desem, dinletemesem.. ana sayfa olarak 102 karakterli bi adres kullanmak zorunda kalsam, sonra insanlar sayfaya girmeye üşenip yavaş yavaş beni terk etseler. sigaraya başlasam ve bi gün dumandan grileşmiş perdelerin ardında, üzerimde aşırı zayıf ve sağlıksız bedenimi yarım yamalak örten bi kazakla YALNIZLIKTAN ÖLMÜŞ olarak bulsalar.


olabilir bunlar hep.. sonra büş demişti dersin.
tamam itiraf ediyorum çok zayıf kısmında benim de şüphelerim var ama gerisi oldukça gerçekçi.

0 küçük şişe sallanıyor: