A hole on the toilet wall: amme hizmeti

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Kasım 2009 Cuma

amme hizmeti

über kişiliğime bakıp artık alıcak bi dersimin kalmadığını düşünüyo olabilirsin..
eğer öyleyse söyle bak vallahi kınamam seni, çok doğal çünkü.
ama sevgili dostum her ademoğlu gibi benim de öğrenmem gereken bazı şeyler, hayattan çıkarmam gereken bazı dersler var.
işte son 24 saatte öğrendiklerim:

1- Asla hislerini çok spesifik bi şekilde belirtme. kesin ya da belli yerine "spesifik" kullan cool ol: Dün akşam sinemaya giderken dile getirdiğim "sanki aziz kedi'yi görücekmişiz gibi hissediyorum" sözümün ardından takındığım iddialı tavır ve sonrasında yaşadığım bozum öğretti bana bunu. Ardından başlıkta "spesifik" dedim karizmam 5000 oldu.
2- Zincirlikuyu göreceli bir kavramdır: bugün zincirlikuyu metrobüse ulaşmak için bindiğim üstünde zincirlikuyu yazan 59R sayesinde öğrendim ki zincirlikuyu kişiden kişiye göre değişebilirmiş. senin zincirlikuyunla benim zincirlikuyum aynı olamayabileceği gibi 43R, 559C ve 59R oldukça farklı zincirlikuyu anlayışlarına sahip olabilirmiş.


bu faydalı bilgilerin hayatınızı bi nebze olsun kolaylaştırmasını diliyor, tezgaha çözülmeye bıraktığım köftelerimi kızartmaya gidiyorum. öbdüm.

0 küçük şişe sallanıyor: