A hole on the toilet wall: bir şarkısın sen ve fındıkkurdu denen kızın bünyede yarattığı tahribatlar

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Kasım 2009 Cumartesi

bir şarkısın sen ve fındıkkurdu denen kızın bünyede yarattığı tahribatlar

yeni nesil ömercik


gördüğümde adeta 2009 model ömercik berkan taşkın'dan bile daha çok şaşırdığım bi şey var ki o da birbirine zıt iki şeyi bi araya getirerek oluşturdukları nicklerini çok büyük bi zeka ve yaratıcılık ürünüymüş gibi görenler..
obur anoreksik, el değmemiş fahişe, züğürt armatör, yüksekten korkan gökdelen camı temizleyicisi..
amma da zekiymişler!


şu çocuğun da ağzına vurasım var ama o kadar temiz yüzlü ki bunu dile getirdiğim an vicdan azabıyla doluyo yüreciğim.. ne hallere düşürdün beni berkan taşkın!!

3 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

garip bi yüzü var, sayfayı açıp açıp kıl oluyorum, sonra çocuk işte beah diye kapatıyorum.

infaz dedi ki...

bu cocuk bana itici gelio nedense.

Büşra Mutlu dedi ki...

nedense filan değil itici zaten bende de ağzına vurma isteği yaratıyo diyorum ya. ama işte ığ iğrenç uyuz çocuk diyemiyorum, halbuki diyebilmem gerekir. çok enteresan bi insan bu. evet evet öyle