A hole on the toilet wall: canım hiç istemediği halde belki para çıkar diye aldığım doritosu yiyorum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

8 Kasım 2009 Pazar

canım hiç istemediği halde belki para çıkar diye aldığım doritosu yiyorum

merhaba blocuğum, bugün az sayıda insan gelmiş çok çok zamanlar harcamış burda..
bu durum halihazırda gayet yerinde olan neşeme neşe kattı, yeni gelinler gibi etrafıma ışık saçar oldum.
şimdi benim kuzenceğizim istanbul'a geldi. onla buluşucaktık.. devasa bi sırt çantası ve eşek ölüsü gibi bilgisayarımla küçük beyoğlu'na daldım. bi baktım damla'yla narod. ben kuzenceğizimin yanına geçtim, narod evceğizine geçti -babası mangal yabacağımış-, damla da masaya beşinci geldi. yeni toplamda bi büşü, bi damla, bi kuzen, bi ali bi de dilan olduk.
anlatcak pek bişi yok takıldık ettik işte..
hegemonyayı cümle içinde kullanmaya çalıştık, ahanda bunlar oldu.

damla: niye kullanamıyosun sen hegemonyayı cümle içinde?
ben:sen kullanabiliyo musun ki?
d: amerikan hegemonyası.
b: cümle olmadı ki o
d: amerikan hegemonyasındayız.
b: peeh sayılmaz o..
d: ne abi düzgün bi cümle oldu işte..
***
ben: ali hegemonyayı cümle içinde kullanabilir misin?
ali: sana bi korum bi de hegemonya
***
ben: kuzen hegemonyayı cümle içinde kullanabilir misin?
kuzen: ne!?
ben: hegemonya
kuzen: hagemayo!?
uahuhauhuahu..

ve en nihayetinde
damla: amerikan hegemonyası bizi bu hale getirdi. yaptım, kurdum!



neyse çok metalci gördüm bugün gidip bi posta headbang yapayım da FAZLA METALCİLİĞİMİ ALSIN! ahuahauysadfghjkcadhbkvdghsjk

0 küçük şişe sallanıyor: