A hole on the toilet wall: god bless you

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Kasım 2009 Cuma

god bless you


ben maykıl ceksın severim imajı vermeye çalışırken aynı zamanda komik de olmayı hedefleyen pek çok insan gibi başlığı eni vici vokke yapmayı seçebilirdim ama hepimiz biliyoruz ki bu artık ne ilginç ne de komik.. dahası maykıl amcamla aramızdaki ilişki en popüler şarkıları dışındakiler hakkında pek bi fikrimin olmaması şeklinde.. her neyse.. işte ben bugün - muhtemelen vizyondaki son gününde- this is it'i izledim ve maykıl amcam herkese god bless you dediği için başlığa bunu koymayı layık gördüm. işte başlığın hikayesi!

diycek çok şey yok.

şaşırdım. çünkü göründüğünden 23456789 kat daha alçak gönüllü, şeker gibin bi insanmış.

üzüldüm. çünkü muhtemelen gözü arkada kalmıştır. bari ilk konseri yapıp öleymiş, o kadar emek, heyecan, bişiler. bak ağlıycam ha.

sevindim. çünkü konser olsaymış accayip güzel bişi olucakmış ve ben bu maykıl ceksın hayranı olmama haliyle bile çok fena kıskanırdım.

onun dışında her gördüğü "fan"ı hayran diye çeviren çevirmene de saygılarımı sunar, "fan" kelimesinin ilk anlamının vantilatör gibin havalandırma aletleri olduğunu hatırlatmak isterim.

0 küçük şişe sallanıyor: