A hole on the toilet wall: 4-8-15-16-23-42 desem bi çırpıda bilicektin ama

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Aralık 2009 Perşembe

4-8-15-16-23-42 desem bi çırpıda bilicektin ama


hayal kırıklıkları içinde lise 1'deki biyoloji hocamızın "yazıklarım olsun size! yazıklarım olsun!!" haykırışlarını taklit ederek dolanıyorum yurt odacığımda.
kimse -kimse değil aslında ekşiden bi insan bildi ama o sayılmaz arkadaşım filan değil, tanımam etmem en nihayetinde- çıkıp da ben biliyorum 100408-585530-905808-0928'i the sims (1)'in cd key'iydi o demedi! DEMEDİ!!!
ağlıyorum burda haberin yok..
bayram geleneklerini şunları bunları kaybetmeyelim diye kasarken sims 1'in cd key'i gibi önemli bi değerin unutulmasına nası göz yumarsınıaaaaaz??
senelerce oynamadınız sims ha, ne biliyim hot date filan çok über eklenti paketleriymiş gibi gelmiyo muydu size de o zamanlar??


3 Aralık'ı sims 1'i anma günü ilan ediyorum ulan! herkese hayırlı ola.

2 küçük şişe sallanıyor:

ehl-i hibre dedi ki...

eee büş Jesus Christ'ın da bir Parable'ında anlattığı üzre eski bardaklan yeni şarap içilmez xD yaniiiii artık eski gelenekleri sürdüremeyiz yenileri geldi artık önümüze bakalım =)
ondan kimse hatırlamıyo sünger çekmiş herkes geçmişe.. ama varsın gel her 3 aralıkta hatırlayalım analım The Sims'i Goth familyasını Bachelor'u hepsini...

mitsubüşü dedi ki...

afedersin ciizıs krayst saçmalamış bizim evde benden büyük bardakla günlük süt içiyorum hiç bişey olmuyo şeklinde gayet yüzeysel bi yorum yapmaktan saniyelik bi manevrayla vazgeçip çok kırıldığımı belirtmekle yetiniyorum.. biz ki çılgınlar gibi the sims oynamamış, cd key'ini ezberlememiş olsaydık zor çıkardı o sims 2'ler 3'ler diycem ama onu da diyemiyorum şayet hep korsancılık yaptım azizim.. hep korsan korsan oynadım, zaten ondan ezberledim cd key'i de bazı korsan cd'lerde yazmıyodu çünkü, ezberlemek gerekiyodu o yüzden..