A hole on the toilet wall: kuzey kampüs önünde duygusal buluşma - görenler gözyaşlarını tutamadı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Aralık 2009 Perşembe

kuzey kampüs önünde duygusal buluşma - görenler gözyaşlarını tutamadı

kıroluk derecesinde duygusal olmayan anne kızlı fotoğraf bulamadım arkadaş.. anca bu, idare et artık


kuzenim annemi çaldı böhü temalı sızlanmalarım içine mi doğmuş olucak nedir bilmiyorum, tam da çok fazla yemek yeme kaynaklı karın ağrılarıyla cebelleşirken annemciğim aradı, ben sarıyer'e gelmiştim bugün sana da bi uğrayım dedim şekitom dedi. anam, garip anam, mandalina mı aldın ne hoş anam, dibin gelmiş boyayalım bu hafta sonu anam! dedim atlayıverdim boyuncuğuna.. yatağın çok karışık, dolabını topliyim, anne kirli kıyafetlerimi almak ister misin derken yaa ben böyle pek düşkün gibi görünmüyorum ama dayanamıyorum yollamıycam seni başka ülkelere neyin de yanı başımda yaşa hep, napiyim anne sen de benle gelirsin o zaman bi yerlere gidiceğim zaman lafıyla aynı anda zihnin derinliklerinde yankılanan fak yu canan abla haha benim annem çünkü o hıh şeklindeki zafer çığlıkları. duygusal hallerine kanıp affettim anneciğimi de ama kuzeni asla.

0 küçük şişe sallanıyor: