A hole on the toilet wall: hiç bişey kazanamasam en ilginç motivasyon ödülünü kazanırım diye umuyorum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Aralık 2009 Cumartesi

hiç bişey kazanamasam en ilginç motivasyon ödülünü kazanırım diye umuyorum

dilşut dün gece mail atmış bana, al büşüm bak bi yarışma varmış sen seviyosun ediyosun böle şeyleri bak bi istersen deyu bendeki borsa haberi ve onları anlayabilen insan sevgisi de malum, ben de yabarım ne güzelmiş diye atladım..
fakat yarışmayı kazanmayı geçtim yarışabilme şansımı bile tahmin etmek için başarılı bir forex yatırımcısında olması gereken özelliklere bakmak yeterli

  • İyi bir teknik eğitim ve trading bilgisine sahip olmalısınız forexi açıklayamıyorum daha
  • Piyasaların hareketlerinin temel nedenlerini iyi kavramalısınız hayırlısı tabii
  • İşlem yapmanın psikolojik yönünü iyi bilmeli ve iyi bir psikolojik kontrole ve disipline sahip olmalısınız. buna diycek bişey bulamadım

resmen acınası bi durumdayım evet ama hala borsacıları çekici buluyorum.

2 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

semineri kaçırmışız ona çok üzüldüm ben. Benm de senden bi farkım yok ama katılcam gene de yarışmaya xD

Büşra Mutlu dedi ki...

kızııııım ben onun deneme şeysini indirdim ayıptır sölemesi hiç bi bok anlamadım.. kullanamıyorum o yarışırken kullanıcağımız şeyi :/