A hole on the toilet wall: şu an ihtiyacım olan şey tam olarak üstünde isminin yazılı olduğu starbaks bardağı samimiyeti

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Aralık 2009 Cuma

şu an ihtiyacım olan şey tam olarak üstünde isminin yazılı olduğu starbaks bardağı samimiyeti


yorgunluktan ölmek üzereyim ey güzel insan,

bebek'te ev oturmasına gittik merve hocaya.. evi pek übermiş vallahi..

ama işte didik gelmedi e zaten dilşut'un da hocası değil yalnız gittim.. sınıfın diğer elemanları o yönümü bilmediğinden bütün edepsizliğim içimde kaldı, en son eve dönerken "altını almak"tan bile erotik şeyler çıkarır durumdaydık/m..

eve geldim moschino'dan mail gelmiş (evet mail lisetelerindeyim çok şaşırtıcı di mi) direk öğrenciyim olum ben mantığıyla cheap and chick' e tıkla.. moschino cheap'iyle beni cheap'imin uyuşmiycağını tabii ki biliyodum ama bin yüro ne zamandan beri cheap acaba diye düşünmekten kendimi alamadım yine de..

bütün hafta müzik dinleyemedikten sonra kulaklığımla yeniden buluşmamız da ayrı bi duygusal oldu.. allahım beni muradıma erdirsin derkene kastettiğim tam olarak bu değildi ama daha açık şekilde de belirtemiyorum isteğimi şu an şuracıkta..

dün mesela kulaklığım yok idi ama author vardı sourberry'de.. oda arkadaşların ateşli tartışmalarla ülkeyi kurtarmaya çalışırken "mastürbasyon çekmek"ten bahseden birini dinlemeye çalışmak insanı gerçekten çok yüzeysel biri gibi gösteriyo..

bitirmeden, bizimkiler de dert değil be şekitom millet nelerle uğraşıyo demeyi kendime borç biliyorum.. haline şükretmek gibi şeylerden oldukça uzak bi bünye olmama rağmen gözüme gözüme giren bu gerçeği daha fazla görmezden gelemedim.. arz ederim.

0 küçük şişe sallanıyor: