A hole on the toilet wall: into the city life

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Aralık 2009 Salı

into the city life


büyük toplantının bizim toplantı saatimize gelmesi sebebiyle dergi toplantısının salı gününe alınmasıyla birlikte bu haftaki evden çıkma sayım minimuma (2) çekilmişti. ne var ki tekrar eski gününe ve saatine dönerek bu sayıyı 3'e çıkardı. biliyorum hiç umrunda değil ama yine de anlatıcam, tatil günü pijamalarımı neyin çıkarıp toplu taşınmayı hiç sevmiyorum malum mızırdanmam lazım.

şimdi yarın sabahtan kalkıp şehremini yolu tutucam, pek sevgili hocalarımı görücem filan.. bi de günlerdir hocamcığımla iletişemiyoruz, artık yüz yüze görüşüp bu işe bi son vermek gerek. gitmeye çok üşeniyorum bu yüzden mızırdanasım var ama gidersem çok mutlu olucam işte bu sebepten hiç bi arkadaşım bu mızırdanmalarımı çekmek istemez ama sen çekersin pek cefakar takipçim. seviyorum seni.

sonraki gün yani çarşamba günü salı akşamına çekilerek beni mutluluktan mutluluklara koşturmuş, tekrar eski gününe alınarak hayal kırıklıklarının en kocamanını yaşatmış biriciğim dergiciğim avaz'ın dönemdeki son toplantısı var. gitmeye üşeniyorum pek tabii bi buçuk saat yol boru değil üç vesayet ama gidince çok eğleniyorum ve mutlu oluyorum ve gitmezsem kendimi kötü hissedicem. yani çarşamba da sokak.

e perşembe yılbaşı zati. didilerdeyiz (hala babamın haberi yok ahah.. yok ama yarın ya da çarşamba söylüyorum en geç perşembeye kalmıycak) bunun da millet caddesinden vatan caddesine yürüme kısmına üşeniyorum ama en az üşendiğim bu. neden gitmem geretiğini açıklamama gerek yok heralde, yılbaşı malum :)

böle. artık ne işine yarıycak bilmiyorum ama bu yani. sonraki günler üstümü bile değiştirmicem çok kararlıyım.

0 küçük şişe sallanıyor: