A hole on the toilet wall: çıldırmaya az kaldı, doktor arıyorum şöyle kalitelisinden

Sayfalar

oh my çok çılgın!

8 Ocak 2010 Cuma

çıldırmaya az kaldı, doktor arıyorum şöyle kalitelisinden

kıymetini bil bu anların çocouk. ilerde uyuz olcanız birbirinize.



eve geleli 6 saat geçmeden annemle iki kere kuşak çatıştırmış bi büşü olarak hiç bi vicdan azabı duymadan söyleyebilirim ki şu an yurda dönmek istemememde etkili olan tek motivasyon kardeşceğizimin elinden zorla sökerek ulaştığım şu internet bağlantısı.

şaka maka annemle evlatlıktan reddetmeli, bağırmalı çağırmalı bi tartışma yaşamamıza maksimum 5 yıl veriyorum. iki insanın görüşleri bu kadar mı farklı olur arkadaş?

aha şu anda da yeni eve taşınma muhabbetleri yapıyolar, yok okuluma yakın yere taşınıcaklarmış da ben de kolaycacık gidip gelicekmişim.. gidip naaaaağh eve geçerim ben diye höyküresim var ama yapmıyorum. allahım beni yurdumdan ayrı komasın yarappim.

0 küçük şişe sallanıyor: