A hole on the toilet wall: ilk defa 200'lük banknot tuttu bu eller

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Ocak 2010 Salı

ilk defa 200'lük banknot tuttu bu eller

eline accık para geçince bozulan kız. yani bozulan derken para seni bozmuş anlamında. pek de bi zevksiz siyah ayakkabı kahverengi çanta filan bilemedim. demek ki para her şey değil. insan da zevk olucak.


halk arasında hakkında "parası yok onun yaa fakir o" diye de bahsedilen şahsım bu sabah bebek semalarında görüldü. ama bi sormak lazım tabi neden diye.. açıklıyım hemen malum kyk burslarımız yattı efendim. gerizekalı banka çalışanlarına rağmen almayı başarmamdan kelli mağrur bi gülümsemeyle bakıyorum şu an ekrana.



sabahın kör vakti kalkmış olmamdan sebep uykum var çok feci tabi, bu halde murat hoca'nın dersine girersem uyur kalırım gibi bi düşünceyle odamcığımda kalıp dergicilik yapmayı (süpriz bu çok cici), üstüne canikonun çevirisine bi miktar el atmayı, onun da üstüne gidip hattımı açtırmayı düşünüyorum. böyle planladım günümü. çünkü ben her zaman plan ve porgramları dahilinde yaşayan oldukça düzenli ve belli konularda çok net prensipleri olan bi insanım. hıhı evet.



bırak allasen yea.



-evet bursunuz yatmış..
+üç katı di mi?
-hayır tek.
+ama üç katı olması lazımdı.
-yok 600 yatmış sadece.
+işte o üç katı oluyo.

0 küçük şişe sallanıyor: