A hole on the toilet wall: toşşiieee* nolur geri döööğn seni çogözlüyooooğm

Sayfalar

oh my çok çılgın!

11 Ocak 2010 Pazartesi

toşşiieee* nolur geri döööğn seni çogözlüyooooğm

şu an mutlu gibiyim ama aslında geçici bi durum bu bilgisayarsız kalınca üzülücem yeniden temalı görsel

pek iyi kalpli oda arkadaşım ezgi sağolsun acılar içinde kıvranmaya başlamadan elimin altında bi bilgisayar bulabildim. malum bilgisayarım bozuk, bu hafta korkunç geçicek bunu da biliyorum, sadece anın tadını çıkarmaya çalışıyorum şu an.


yaa aslında bilgisayarın bozulmasına çok da şaşırmadım ama bütün şarkılarım ve yeni indirilmiş filmlerim içindeydi hep. hani sadece internetsiz kalmadım, müzik ve filmler de gitti elimden. yani temelli gitmedi de şimdilik ulaşım alanımın dışında demek daha doğru olur heralde. o değil yüz yıldır dinlemediğim şeyleri dinleyesim filan geliyo boyuna.



*toşi: biriciğim bilgisayarım. toşibaydı.


neyse işim var gaşdım ben.

0 küçük şişe sallanıyor: