A hole on the toilet wall: hep ben hep ben

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Şubat 2010 Çarşamba

hep ben hep ben


gönlümün en derinlerinden bir demet hallo derdim de geldim sana ey güzel insan. dermek, anaokulunda söylediğimiz bi şarkıda geçiyodu bugüne kısmetmiş anca cümle içinde kullanabildim. sercaniko bi kaç gün önce mimleyivermişti beni, hani şu bi zamanlar çok fazla dolanan 7 maddede kendini anlatma şeysi. onu yabıcam, istemeyenler çıkabilir, yok yazmıycam valla. bu da i heart merve hoca temalı paragraf bitirme cümlem


1- espri anlayaşımın uyuşmadığı insanlara çok sinirleniyorum. çok saçma ama yapılcak bi şey yok. birlikte gülemediğim insandan daha tahammül edemediğim bi şey yok.


2- durdurulamaz bi züğürtlük içindeyim. elime doğru düzgün para geçmediği zamanlarda, elime para geçmiyo ki abi ben napiyim modunda takılıyodum ama baktım alakası yokmuş. 2,5 hafta önce aldım bursu, yine parasızım yine parasızım. züğürtlük artık benim için bi yaşam tarzı olduğundan sorun değil tabi de çevremdeki insanlar şaşırıyo bu duruma.


3- blogun temasını değiştirdiğim günden beri önlenemeyen bi pembe aşkıyla doluyum. çok güzel diil mi ama bak bi allaşkına?

4- blog demişken, blogumu çok seviyorum. hani yok öyle yea takılmaca filan değil, cidden önem veriyorum, boşladığım zamanlarda üzülüyorum filan. ömründe iki gün arka arkaya günlük yazmayı bile becerememiş, daha bi kararı vermeden ondan sıkılıp vazgeçen bi insan olarak şunca zaman şunu devam ettirebilmem de bunun bi göstergesi midir? öyledir sanki.

5- cool insanları sevmiyorum. hayır yani ne o tripler, insan ol işte ulan. azıcık özgüven fazlan var diye ne yani bu artizlikler, hepimiz aynıyız işte! hepimiz lisede nietzsche ağladığında okuduk, nedir yani..

6- çok renkli bi aşk hayatım var. (yersen)


7- röportaj yazamıyorum. o'la ö'nün yerini karıştırıyorum hep. doğrusunu yazmak için durup uzunca bi süre düşünmem lazım. mesela bu sefer yaptım öyle, sonra google'da aratıp kontrol ettim. aferin bana.



şimdi halihazırda zaten ortalarda çok dolanmış bi mim olduğundan birilerini mimlemiycem ama olur da almak isteyen olursa yorum şeysine aldım desin, gidip onunkini de okuyalım sonra. ilk alanın olsun ama sadece ikinciye yok.

öbdüm kocaman.

0 küçük şişe sallanıyor: