A hole on the toilet wall: uzuna niyetlenip ortada canının sıkılması işte bu

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Şubat 2010 Salı

uzuna niyetlenip ortada canının sıkılması işte bu

bu da ayrı bi gerizekalı. fotoğraf çekicem diye gitti işte sol göz hah aferin.


şampuan alırken kokusuna bakmayan benden başka gerizekalı var mı gerçekten çok merak ediyorum. embesil gibi sırf dışının rengi çok güzel diye elidor'un o pembe olanından almıştım. resmen şekerli sakız kokuyo. hem de öyle first filan da değil. bildiğin o dandiklerden, şıpsevdiyle aynı şekle tenten'le aynı tada sahip olanlardan. bi karakter sahibi filan da değil anlıycağın. hayır onu geçtim tamam muhakeme yeteneğim çok sınırlı, kabına kanıp şampuan filan tamam da neden bi de utanmadan gidip en kocaman boyundan almışım onu anlayamıyorum işte. resmen bi kiloya yakın şekerli sakız kokan şampuan sahibiyim şu an.

anlamadığım bi diğer şey de neden bilgisayarımda lamb of god albümü olduğu. nerden gelmiş, nası gelmiş, niye gelmiş bilmiyorum. az önce rastlaştık kendisiyle. garipsedim.

başka bi şey daha yazıcağımı sanıyosan yanılıyosun.

3 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

sercandan gelmiştir, başka nerden gelcek.

edibüd dedi ki...

sus lan :D lamb of god albümünü silmek gibi bi hatada bulunmadın dimi >.< çarpılırsın lan!

mitsubüşü dedi ki...

yok duruyo silmedim de sercandan niye gelsin be, şimdiye kadar lamb of god dinlettirme temalı sinsi girişimleri olmadı ki bu çocuğun. dahası bilgisayara öyle bi şey yüklediğimi hatırlamıyorum. öyle bi anı yok. orda belirdi sanki bi anda.