A hole on the toilet wall: shawshank redemption

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Şubat 2010 Pazartesi

shawshank redemption


herkes izlemiş olabilir, ben daha izlemedim ne var yani!! ne var omoagodoğom, ne vaaar? ne vaaar!!?? isimli listemin en üst sırasındaki shawshank redemption'ı da sonunda bugün izledim. zerre merak etmediğim halde sırf ikide bir imdb top 250 listesinde (yüzyıllardır birinci sırada) gözüme çarpıyo diye listeye almıştım. her neyse. filmi izlerken kafamdan geçenleri kronolojik sırasıyla aktarıyorum:

-cidden güzel galiba.
-anaaam baya güzelmiş bu ya.
-önceden ne güzel filmler yapıyolarmış.
-ay lav doksanlar filmleri. sadece doksanlarda çekilmiş filmleri izlesek keşke.
-eaaa.. güzelmiş de. sanki aynı mı hepsi bu filmlerin yea. pfhh..





ne kadar da olsa en nihayetinde 90'larda çekilmiş, tabii ki de güzel.

6 küçük şişe sallanıyor:

gürültü dedi ki...

ya ben de bu filmi izlememenin eksikliği ve ezikliğini duyuyorum uzun süredir. bilgisayarımın bir köşesinde her gün evet bugün bunu izlicem diyerek hareket ediyorum.ve sonuç yok. gaza geldim yarın izlicem :D

Büşra Mutlu dedi ki...

ahaha evet ben de o çok acılı izlicem, izlicem, izlemek istemiyorum sürecini yaşadım. yine izlemicektim aslında da indirdiğim başka bi film bozuk çıktı, kendimi de şartlandırmıştım film izlicem diye dedim boşa gitmesin bari :)

gürültü dedi ki...

ve sonunda izledim. hakkaten eskiden daha güzel filmler yapıyorlarmış. şimdi ayakta uyutuluyoruz 2 saat boyunca. son 15 dk da uyurken geçen olayların kısa bir özetini ve neden sonuçlarını hızlı bi şekilde geçtiklerinden, ben esnemekten hepsini kaçırıyorum.

Büşra Mutlu dedi ki...

dünya üstündeki şovşenk ridem(P)şın izlememiş azınlık iki kişi daha kaybetti.

gürültü dedi ki...

ya bu filmin adını şavşank diye söylemek istiyorum hep böle geliyor ağzıma:D

Büşra Mutlu dedi ki...

öyle de o zaman şekitom nedir yani :)