A hole on the toilet wall: tuition fee'ler bilmem ne fund'lar falanlar filanlar

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Şubat 2010 Çarşamba

tuition fee'ler bilmem ne fund'lar falanlar filanlar


bu okul insana her şekilde pahalıya patlıyo.
tam dedim oh harç kredisi bebeyim, para vermiycem (en azından şu an) kayıt parasını çık dediler.
neyse buna da şükür 75 nere, 415 nere de mi ya?




o değil de harç kredisini sonradan ödeme olayı var ya, o işte daha şimdiden basmaya başladı. yetişkinliğimin senesi dolmadan kendimi borç batağına batmış gibi hissediyorum, geri ödeyemeyip sürüm sürüm sürünücem, köprü altlarına neyin düşücem gibi hissediyorum. halbuki ödiycek olan zaten babam ama yine de darlanıyorum. para versinler ama ben hiç geri ödemiyim istiyorum.



170 lira harç ödeyenlere özeniyorum.

0 küçük şişe sallanıyor: