A hole on the toilet wall: cebimden para çıkınca baba gibi oluyomuşum şimdi bildim

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Mart 2010 Pazartesi

cebimden para çıkınca baba gibi oluyomuşum şimdi bildim


hallo!

şöyle arada eski yazdıklarıma bakıyorum da resmen sıçar gibi yazmak ya da yazar gibi sıçmak olarak tanımlayabileceğimiz yazı tarzı geliştirmişim. noktalar virgüller her bi yerde filan. neyse artık.

103 olmuşuz bu arada, bunu gördüm pek bi sevindim. yeni takipçilere de selam edeyim hele madem.

neyse işte bi takım girizgahlardan sonra sabahın köründe sağlık ocağına gidip üstüne eczaneye 55 lira bayan insanın acısını dile getirmeye çalışıcam. şimdi daha önce de hayvan gibi hasta olduğumdan bahsetmiştim sanırım. yaklaşık 2 haftadır hastayım filan aman geçer diyip erteliyodum ki annem artık zencefilli bilmem ne balları yedirme çalışmalarına başlayınca daha fazla erteleyemeyeceğimi fark ettim. gittim filan, doktorun sadece bi öksürüğe 4 adet ilaç yazabilmesinin gizemini çözmeye çalışırken eczanede bi süredir sigortalı olmadığımı öğrendim (waddafak!). 18 olunca direk çıkartıvermiş beni allahsız emekli sandığı, yok her sene tekrar öğrenci belgesi götürcekmişim bişilermiş derken mecbur bıraktım güzelim paracıkları çıktım ki hala istediği zaman her boku bulabilen şu kurumların söz konusu karşısındakinin faydası olduğunda bi şeyleri becerememesine anlam veremiyorum. dallamalık başka bi şey değil öf. bunu da anlattığıma göre artık gidebilirim.




o değil de feysbuktaki ilişki bildiriminin nası kalp kırdığını az önce bildim.

0 küçük şişe sallanıyor: