A hole on the toilet wall: hayatı "polyanna monoanna eheh ne komik" yavşaklığında yaşamak gerek gibi bi tespit yaptım ama çok da doğru olmayabilir tam emin olamadım şimdi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Mart 2010 Perşembe

hayatı "polyanna monoanna eheh ne komik" yavşaklığında yaşamak gerek gibi bi tespit yaptım ama çok da doğru olmayabilir tam emin olamadım şimdi


az önce fark ettim ki  aslında yaşamak dediğin olay olumsuz şeylerin içinden keyif alabileceğin şeyleri çekip çıkartma uğraşından başka bi şey değilmiş. sürekli iğrenç şeyler oluyo, kötü şeyler yaşıyosun, sevmediğin insanlarla bi arada olmak, istemediğin şeyler yapmak zorunda kalıyosun filan.. yine de bi şekilde "ama" diyip olayı iyi bi yere bağlamaya çalışıyosun. mesela ben az önce muhabbetinden hiç haz etmediğim iki insanla aynı masayı paylaşmak ve çok iyi vakit geçiriyomuş gibi davranmak zorunda kaldım. hiç mutlu değildim ama en azından pasta güzeldi.


hayat gerçekten devam ediyomuş. merhaba günlük dertler.

0 küçük şişe sallanıyor: