A hole on the toilet wall: neden 19 olmak istemediğime yönelik ilk tahminin "bence kendisinden küçük bi sevgilisi var" olması karşısında ne desem bilemedim

Sayfalar

oh my çok çılgın!

25 Mart 2010 Perşembe

neden 19 olmak istemediğime yönelik ilk tahminin "bence kendisinden küçük bi sevgilisi var" olması karşısında ne desem bilemedim


bu saatte çoktan dersten dönmüş, üstüne çorba neyin içmiş, ekşide iki tur atmış ve blog yazıcak kıvama gelmeden önce mail kontrolleri filan yapmış olduğumu söylemem tek başına bi anlam ifade etmeyecektir. ama dersi 13:00'da başlayıp 17:00'da bitmesi gereken bi hazırlık öğrencisi olduğunu söylediğim takdirde her şey netleşicek diye umuyorum. resmen sürekli her ortamın en iyi hocalarına düşmek gibi bi alışkanlık edindim. şanslı mıyım neyim artık.

her neyse. film izledik bugün. everybody's fine sanrıım adı tam bilmiyorum. kapağına baktık, dedik ehe güzel eğlenceli bişi heralde. keyfimiz yerine gelsin falan filan. yalan. yok öle bişi. yine üzücü film, yine kasvetli film, yine darlamalı film. hayır tamam kitaba kapağına bakarak karar verilmez ama filme afişine bakarak karar verebilmeliyiz. hadi onu geçtim en azından fragmanını izleyince eğlenceli bişi mi, hüzünlü mü onu anlayabilmeliyiz di mi? ya da öyle değil de ben mi yanlış biliyo muşum bunca zaman? kızdım.

ne zamandır bişiler olmuyo diyodum ki iclal aydın olayıyla günüm şenlendi. hayır normal zamanda o tuna kiremitçi muhabbeti yüzünden kendisine sempatiyle yaklaşırım filan ama nası bi çam devirmedir o. çam devirme filan da değil baya böyle 2 dönüm iğne yapraklıyı telef etmiş kadın resmen. hayır tamam çello çalan kadını tanımıyo olabilirsin, ben de tanımıyorum ama google diye de bişi var yahu.

yeni şeyler dinleme isteği sardı dört bi yanımı da. dün toplantıda (avazım balım) post dial muhabbeti geçti baya dedim yeni EP'lerine bakayım hele. şarkıları güzelmiş hatta bi tane şarkıyı baya bi beğendim ki next big thing sanırım adı, pek emin değilim. neyse işte güzel yani bunu dicektim.diyemedim pek ama.

iş yapması gerektiği zaman her tarafına rehavet çöken insanlardan olduğum için dün gece saat 01:30 sularında uykum geldi çünkü az buz değil tam 4 dakikadır röportaj çözümlüyodum ve saatlerdir feysbuk, twitter, last.fm sayfalarımı yenilerken baya yorulmuştum. yattım. uykum yoktu. zar zor uyudum, kendi kendime de söz verdim sabah erken kalkıp faydalı bişiler yapıcam. kalkamadım tabi. 11:30'a kadar uyudum yine. döndüm döndüm uyudum.baya böyle hayvan gibi uyudum. ayı gibi uyudum. uyudum yani hep uyuyorum böyle. sonra da kızıyorum. çok kızgınım şu an.

yazıyı bitirmeden şunu da belirtmek isterim ki muhsin'li ace of spades'i gördükten sonra hayata ve bilhassa komikli videolara daha farklı bakmaya başladım. bi komikli videonun gelebileceği en üst nokta bu olabilir heralde. ömrümde bu kadar iyi oturmuş bi şey daha görmedim yahu.


bunu kullan bi daha gardanadam olmicaksın abi. bak şu an gardanadamsın. (bunu da az önce yurdun girişinde kargonun biri kapıdaki güvenlikçiye söylerken duydum. reklamcı gibi konuşuyo herif. kepek neyin kalmicak desen ya)

0 küçük şişe sallanıyor: