A hole on the toilet wall: herkes burda sen nerdesin?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Mart 2010 Çarşamba

herkes burda sen nerdesin?

daniel balım

uzun bi aradan sonra ilk defa oturup gerçekten adam gibi pos dinlediğim şu dakikalarda kafamı meşgul eden şey bu yaz türkiye'ye konsere gelmeyen bi allah'ın bi de aha bu adamların kaldığı gerçeği. 
hani bu yaz da gelecektin daniel kuzum?
yalan mıydı o mesajlaşmalarımız? 
bana verdiğin sözler yalan mıydı ha?







daniel'in feysten atılan bütün mesajlara cevap verdiğini söylemek için yorum kutusuna yönelen arkadaş, 
yapma! 
özel olmadığımı ben de biliyorum.

4 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

kanayan yaramıza parmak basmışsın.

Büşra Mutlu dedi ki...

tak etti canıma.

Sercan Guls dedi ki...

seni nasıl kandırmıştım doğum günümde :D

Büşra Mutlu dedi ki...

hiç hoş değildi sercan. o gün kalbümün orta yerinden kopan parçacığı bi daha yerine koyamadım bildin mi :(((((