A hole on the toilet wall: o kadar dağınık yazmak ki yazdığın şeye yazı demenin bile çok zor olması

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Mart 2010 Salı

o kadar dağınık yazmak ki yazdığın şeye yazı demenin bile çok zor olması

tüm erkek takipçilerime sesleniyorum. "ehehe en son cin ali'yi okudum galiba" tripleriyle kız kaldırmanın mümkünatı yok. halbuki yap böyle bi oda, sen de görüceksin ki o yatağın boş kalmasının imkanı yok. yine de bunu söylerken hiç bir somut dayanağa sahip olmadığımı belirtmek isterim. sonra aramız bozulmasın.



naber?

şu an içimde engellemekte zorlandığım bir blog ödüllerine küfretme isteği var. ne var ki gündüz röportaja gitmiş, sonra gelmiş biricik dergiciğimin blocuğunu yoklamış, sonra hızını alamayıp yurtta korofest (harikulade olucak!) broşürleri dağıtmış bi insan olarak kendimi yararlı gibi hissettim. küfredersem bu hissiyatımı kaybedicem diye korkuyorum. edepli gibi takılıyorum. en azından takılmaya çalışıyorum.

ama yine de söylemeden geçemiycem. arkadaşım madem doğru düzgün uygulamayı beceremiyosun, neden aktivasyon kodu zımbırtısını koydun oraya? yok işte gelmiyo mesaj. sinirleniyorum sonra işte böyle ben.

Neyse. bugün 3:10 to Yuma'yı seyrettik film izleyerek amerikayı öğrenmece dersinde. her ne kadar başını kaçırmış olsam da kendisi zaten fazla fazla uzun olduğu için pek eksikliğini hissetmedim. güzel film. ilk defa bi kovboy filminin sonunu getirmeme vesile oldu. izlemediysen izleyebilirsin. hiç bi şey yoksa christian bale var russell crow var falan filan.


bi de hepimiz sümük üretiyoruz. neden bilmiyorum ama bu gerçeğin altını çizmek istedim bi kez daha.



o yana da bu yana da salla.

0 küçük şişe sallanıyor: