A hole on the toilet wall: biz feysten çaldığımız fotoğrafın sahibi rencide olmasın diye paintte yüzünü karalamayı da biliriz*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Mart 2010 Çarşamba

biz feysten çaldığımız fotoğrafın sahibi rencide olmasın diye paintte yüzünü karalamayı da biliriz*

bordürlü duvara asılan poster asıl beni bu hayattan soğutan
ve yazdıran bu devrik cümleleri gecenin bu saatinde.


*biz

3 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

bu fotoğrafı senin blogda göreceğim hiç aklıma gelmezdi büşü. ayrıca başlık şahane olmuş.

nam-ı diğer dedi ki...

niçe ağladığındalı resmi de görmek istiyorum bu sayfada.

mitsubüşü dedi ki...

ben de hiç beklemiyodum inan ama bu durumu daha iyi örnekleyen başka bi fotoğraf daha bulamadım :D içimdeki nihat doğanı dışarı çıkarttım. prezervatif ağızlı mastürbatörler filan demeye başlicam yakında.


yeau niçe ağladığındalıyı da korum ama o zaman laf neyin sokucam dayanamayıp. tanımadığım etmediğim kızı yericem filan. ayıp diyorum, tutuyorum kendimi.