A hole on the toilet wall: aslında kendime kızıyorum gibi bi klişeye dalmayı inan ben de istemezdim ama öyle*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Nisan 2010 Perşembe

aslında kendime kızıyorum gibi bi klişeye dalmayı inan ben de istemezdim ama öyle*


gönüllü ameleliğimin ikinci gününde bünyemde az miktarda yorgunluk ve zapt edilmesi zor bi gerginlik, bi üç beş bi yeri kırsam da rahatlasamcılık mevcut.

haddinden fazla şişmiş egoya maruz kalmak böyle etkiler yapıyo çünkü bende. çirkefleşmekle çirkefleşmemek arasında gidip geliyorum şu an ama sanırım çirkefleşicem. karşımdaki insan o terbiyesizliği yapmaya utanmazken benim onun yaptığını başkalarına anlatmaktan utanmam çok yersiz sonuçta. yani ucuzlaşıyorum. alt paragrafta.

şimdi abi showband'in son gösterimiydi bugün ve ben de dekorda adama ihtiyaç var diye yardım etmeye gittim. kenardan izliyoruz filan. sonra orda bi hatun var işte cansın diye bu star olmak isteyeni oynuyo. zaten hanımın star triplerinin duyumlarını almıştım daha önceden. bu sefer de kapını yanında duruyodu işte "yeaa ben şimdi öbür tarafa geçmiyim bana su getirir misiniz?" dedi. ben de dedim heralde sahneye çıkıcak, acele acele getirdim. bi geldim hatun çekmiş sandalyeyi. hanımın keyfine diycek yok. "ay sağol canım" diyo bi de. şeytan diyo sok sol kolu komple boğazdan içeri, nabiyon lan seeağn nidaları eşliğinde sağa sola çarp görsün canını. ayağına su getirtmek ne demek ulan, başkası olsa kafasında paralıycak şişeyi haberi yok.

hayır yani orda star tribi yapabilicek bi yığın insan varken en ortalama insandan böyle bi şey gelmesi de ayrıca güzel. söz konusu ortamda o kızın sahnedeki performansını uyurken bile sergileyebilecek en az 3 isim sayabiliyorum hiç duraksamadan. buna karar vericek insan ben değilim pek tabii ama ortaya konan şeyi tüketenlerden biri olarak baktığımda kendisinde vazgeçilemez bi kabiliyet, bi bütün şovu kurtarma hali de göremiyorum açıkçası. bümk bünyesinde tanıştığım neredeyse her 3 kişiden 2'si zaten o kadar şarkı söyleyebiliyo. kime hava yapıyosun yani? saçma saçma tripler ya.


*çünkü tam bi safım ve ben nolucak lan diye düşünürken başka insanlar üstümden ego tatmini yaşıyo. ehehe sahne sırası geldi heraldeymiş, yardım et mnakoyim herkese cennete gidicen çünkü. 

5 küçük şişe sallanıyor:

gürültü dedi ki...

işte iki sahne ışığı görmek biraz da alkış duymak adamı bu hale getirmeye yetiyor demekki

mitsubüşü dedi ki...

bence bunun sahneyle filan alakası yok abi hatunun içinde var. bi sürü insan var orda sahneye çıkan, hiç biri öyle saçmalamıyo.

gürültü dedi ki...

içlerinde starlık ruhu taşıyan(!) bitek o var ozaman:P

Adsız dedi ki...

kızın içinde var abi, ego tavan işte naparsın!

mitsubüşü dedi ki...

olmicak işte abi.. hadi ben pasif agresif takılan bi sümsük olduğum için gelip buraya yazmaktan fazlasını yapmıyorum ama yarın bi gün başkasına çatarsa o egoyu ağzından çıkarır bir takım başka yerlerinden geri sokarlar yani..