A hole on the toilet wall: behiç sen tam bir seksomanyaksın!

Sayfalar

oh my çok çılgın!

20 Nisan 2010 Salı

behiç sen tam bir seksomanyaksın!


hayat güzel diyorum, inanmıyolar. valla bak mutluyum şu an diyorum, hade len diyolar. harbiden yau diyorum, boş boş bakıyolar. kafalar abi. ama hayat cidden güzel.

vera'nın lansman konserinden döndüm az önce kuzum. 1 tl'ye de ep'nin basılı şeysini aldım. kendileri ilerde çok ünlü olunca hayranlarına fahiş fiyata satıcam. böyle düşündüm yolda.

gerçi çok da sağlıklı bi düşünme şekli olmayabilir içinde bulunduğum. düşünce süreci içinde babutsa'dan yanayım yanayım söyleyip dans ediyodum çünkü.

öte yandan merve hoca'nın fransa'da rehin kalması ve bizi başka sınıflara dağıtmaları da ayrıca güzel.

kafalar demiş miydim? gidip uyuyim bence ben.

0 küçük şişe sallanıyor: