A hole on the toilet wall: ben mark'ın ciğerini bilirim

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Nisan 2010 Perşembe

ben mark'ın ciğerini bilirim


şu an hayattaki tek hırsım feysbukumun neden kapatıldığını öğrenmek. bu uğurda yıllarca çalışıp mark zuckerberg'in sağ kolu olmaya ve insanların profillerinin neden silindiği bilgilerinin bulunduğu dosyalara ulaşmaya kasabilirim. biliyorum çünkü o dosyalara bakıp bakıp mutlu oluyo şerefsiz. yetmiyo profili silindikten sonra tekrar hesap açanların dosyalarını açıp ehehe kapıdan kovuyoruz bacadan geliyo bunlar da. allahım kurtulamıyorum. diyorum gelmeyin artık facebook'a bu kadar popüler, bu kadar kral olmak istemiyorum diyorum, anlatamıyorum diye hava yapıyo eve attığa kızlara. allah demiyo ama god diyo. orda karışıklık olmasın bu önemli bi ayrıntı çünkü.



bu da aslında bi twit olucaktı ama sığmadı malum.

0 küçük şişe sallanıyor: